Nový formát článku

by - listopadu 06, 2017

Ahojte! 🙂


Tímto článkem bych vás chtěla informovat o nové sérii nebo-li formátech článků I TRY IN THE SHOP. Jedná se o sérii, kdy budu obcházet nákupní centra, obchody a hledat v nich kousky jak z nové kolekce tak ve slevě.  Nakonec z toho zkusím vždy vykouzlit nějaký outfit na určité téma, příležitost. 

Určitě mi pište obchody kam by jste chtěli, abych zašla. Nebo na jakou situaci, téma mám outfit vytvořit. Bude to inspirace, výzva i pro mne 😉. 

Už pro vás mám určité outfity nafocené, tak se těšte v nejbližší době na další články tohoto typu ☺️. 
Mě osobně tento formát hodně baví, snad bude i vás ☺️.


Ikdyž venku je hnusně a je pondělí... Nejhorší kombinace 😛. 
I tak vám popřeji krásný den. 



Vaše Michaela ❤️

You May Also Like

0 komentářů

Děkuji, že jste si udělali čas a okomentovali tento příspěvek. :)