Big I try in H&M (1/2)

by - října 13, 2018


Ahojky!


Jak už jste asi podle názvu poznali, dnes půjde o BIG I try in the shop. 
Je toho tu opravdu požehnaně, jelikož i bylo z čeho vybírat. :) 

Tak se pojďme podívat co nás s Aničkou zaujalo v H&M! 

Šaty - kostra
299,- Kč
Ideální pro letošní Hallooween, pohodlné šaty a hlavně za ně kvůli jednomu večeru nedáte moc peněz. :)


NASA mikina
699Kč
Černá, trochu oversize, ale velmi pohodlná.


Džínová bunda
1499,- Kč
Bunda je pohodlná, dost teplá, ale překvapilo mě, jak je těžká. :D Mě se líbila. :)


Maxi svetr
899Kč
Svetr je oversize, ale hrozně pohodlný a vyvolá pocit zabalení do deky.


UCLA mikina
699,- Kč
Mikina je super, pohodlná, na každodenní nošení.


Crop top
599Kč
Tento crop top není nic pro mě, ale bylo zajímavé si ho zkusit. :)


Mikina France & kostkovaná sukně
Mikina 499,- Kč
Sukně 399,- Kč
Nejdřív jsem dala mikinu přes sukni, ale pak mi přišlo škoda, že sukně moc nevynikne, možná bych k ní zvolila jiný vršek. :) 

Černý svetr
799Kč
Variabilní skrz svůj velký výstřih. Můžete nosit buď jako alá holé rameno nebo velký výstřih se zahalenými rameny.


Svetr s perličkami
699,-
Pohodlný svetr, ideální do školy, nebo do práce.


Bílé zvoncové rukávy
799Kč
Nádherné tričko, ovšem za mě je plně elegantní a nějaké jiné kombinace by se mi s ním nelíbily.


Šatičky
299Kč

Tyto šatičky jsme si s Aničkou vybraly do kabinky bez úmyslu obě. Trochu prosvítaly, prošívané malými červenými tečkami. Krásně obepínaly tělo.


New York šaty
599,- Kč
Tyhle šaty jsou super pohodlné. :) Jen mi přijdou spíš v takovém "domácím stylu" :D, ale možná je to jen tím, jak moc jsou pohodné.


Černý kabátek
kolem 1000Kč
Krásný černý kabát, kterým si můžete lehce zvýrazníte útlý pas.


Saténové šaty
599,-
Na mě trochu odvážnější, ale byly zajímavé. :)



Jak se vám toto big I try líbilo? 
Budeme rády za každý komentář. :)

Michaela a Anička 💗



You May Also Like

0 komentářů

Děkuji, že jste si udělali čas a okomentovali tento příspěvek. :)