Proměna koleje | Před & Po

by - října 08, 2018

Asi už víte, že bydlím na koleji. Protože tam trávím dost času (teda většinu času jsem ve škole, ale přece jenom se tam skoro každý den vracím), chtěla jsem tu naši místnost trochu zútulnit, aby jsme se tam cítily alespoň trochu jako doma. Taky bych tím chtěla ukázat, že i přesto, že třeba nemáte nejnovější nábytek, nebo bydlení jako takové, vždycky se to dá nějak vylepšit, aniž by jste do toho museli dávat moc peněz. Je samozřejmě jasné, že váš byt nebude hned vypadat jako z časopisu, ale když si najdete svůj styl a budete se snažit hledat kolem sebe věci, které by se k němu hodily, určitě na něco narazíte. :)

Ještě bych teda chtěla říct, že je mi jasné, že nejde o nějakou radikální změnu :D, nábytek je pořád stejný a je to hlavně proto, že velké změny by se nám rozhodně nevyplatily, už proto, že já jsem tam letos jen na půl roku a skoro všechen volný čas trávíme doma. 



První obrázek je to, jak to vypadá teď. Přiložím se fotky ze dne, kdy jsme na kolej přijely. :)




Rozhodly jsme se spojit si postele (a to především kvůli našim filmovým večerům, které jsou během školy dost potřeba :D), přeházely jsme stoly a peřiňáky, potom jsme pověsily mandalu, kterou jsem si přivezla ze Španělska a nakonec jsme už jen doplňovaly poličky vším možným (hlavně svíčkami). 




Ještě jednou moje část pokoje. :)


Část mojí spolubydlící. :)


Na druhou stranu jsme pověsily světýlka + můžete vidět můj koutek se stolem. :D :)


Tady je první verze se světýlky, která se mi moc líbila, ale druhá strana byla potom moc holá, takže jsme světýlka přesunuly. (Jo a mohla jsem si na to ustlat :D, ale tahle fotka původně neměla přijít na blog, jenom jsem večer někomu chtěla vyfotit "naši zeď" a protože jsme potom světýlka sundaly, nemohla jsem to vyfotit znova.)

A to bude asi všechno. :) Látka místnost hezky zateplí a jakákoli dekorace snad nemůže nic zkazit. (+ já osobně bych přidala svíčky :D ) Teď už si jenom uděláme popcorn a pustíme Milý Johne. <3 (Nebo Zápisník jedné lásky?)

Mějte se krásně!
Anička
<3

You May Also Like

0 komentářů

Děkuji, že jste si udělali čas a okomentovali tento příspěvek. :)