Podzimní dekorace v pokoji

by - října 03, 2018

Konečně je tady podzim. Moje nejoblíbenější období v roce. Ani moc teplo, ani moc zima. Často prší, všechno je tak krásně barevný, najednou je skoro normální, že piju jeden čaj za druhým. Dlouhý čtení, filmový večery, seriálový maratony, dlouhý procházky... 

Dnešní článek jsem pojmenovala podzimní dekorace v pokoji :D. Protože miluju podzim (já vim, už jsem to říkala :D) a taky Halloween a všechno co k tomu patří, baví mě vyzdobovat pokoj pro tohle speciální období. Letos jsem Halloween vynechala a soustředila jsem se pouze na podzim. Možná vás něco z toho inspiruje. :)






Podzim, alespoň podle mě, přináší pocit tepla a pohodlí. To co místnost krásně zateplí jsou svíčky, deky a polštáře, případně nějaký koberec. :)



Teď už jenom stačí uvařit si čaj, zabalit se do deky a na chvíli se posadit k časopisu. :)
Co si o podzimu myslíte vy? Máte ho rádi, nebo nechápete, co to tady píšu? :D
Mějte se krásně!
Anička
<3

You May Also Like

0 komentářů

Děkuji, že jste si udělali čas a okomentovali tento příspěvek. :)