5 nejlepších přečtených knih v roce 2021

by - ledna 05, 2022

Ahoj!

Dneska bych vám chtěla přiblížit mých TOP 5 knih, které jsem přečetla v minulém roce. 

Russell - Má temná Vanessa

Tuto knihu jsem si vybrala podle zajímavé obálky. Dopředu jsem si nečetla obsah, takže jsem nevěděla, jaké těžké témata se zde budou probírat. Kniha mě ale pohltila a já jsem nemohla přestat číst. 



Kneidl - Nedotýkej se mě 1., Neopouštěj mě 2.

Tato duologie byla jednu dobu na internetu velký hit. Všechny bookstagramerky jej sdílely ve svých postech, že jaká je to pecka. A tentokrát měly pravdu. Většinou se mi to nestává, ale tady se mi víc líbil ten druhý díl.



Addair - Muffin a čaj

Muffin a čaj jsem poslouchala v audioknize. První třetina knihy nebyla nic moc a já jsem si říkala, co to zase bude... Pak se děj tak rozjel, že já jsem nemohla dělat nic jiného než klikat na další část nahrávek. Hlavní hrdinové mě chytli za srdce a já se v mnoha případech i přistihla jak jim fandím (a radím) nahlas! To se mi snad ještě u žádné knížky nestalo. 😃


Rina - Kroniky prachu

Historie a knihovna... Vždyť s takovou kombinací ta kniha ani jinak dopadnout nemohla. 😄


Shusterman - Smrtka

Jedna z mých prvních přečtených scifi knížek je právě Smrtka od Shustermana. Kniha mě zaujala už jen svým názvem, který sliboval zajímavé téma (ano, znovu jsem si dopředu nepřečetla obsah). V knize mě nejvíc bavilo vykreslení smrti a cechu smrtek. Autor toto téma pojal velmi originálně a já už mám naplánované, že v roce 2022 celou sérii dočtu.




Jaké jsou vaše TOP 5 přečtené knihy?


Michaela 


You May Also Like

0 komentářů

Děkuji, že jste si udělali čas a okomentovali tento příspěvek. :)