Úterní pokec

by - října 24, 2017

Krásný úterní večer! : )



V první  chvíli bych se vám chtěla omluvit, protože jsem teď měsíc nevydala žádný post.
Asi se ptáte proč?

Dostala jsem se na vysokou školu do Hradce Králové. A určitě to znáte, nové prostředí, nový lidé, nové věci. Snažila jsem se do toho začlenit co nejdříve a nejlépe. Můžu vám říct, nebylo to vždycky lehké. A ještě já, která se ztratí všude kam přijde. No hrozný. : p
A nějak už nezbýval vůbec čas na můj volný čas, natož se snažit něco realizovat skrz blog. 
Ale nebojte se, to se změní! : )

Mám pro vás vymyšlené série, ze kterých pokud se mi podaří zrealizovat, budu nadšená! Série budou o pár věcech, které jsou mému srdci nejbližší 😃. Tak pozor ať nic neprošvihnete : ). Určitě sledujte můj Instagram, dávám tam informace o svém dni a nových postech.

Doufám, že se vám budou líbit. : )

Mějte se mnou trošku strpení.



Vaše Michaela ♥




You May Also Like

0 komentářů

Děkuji, že jste si udělali čas a okomentovali tento příspěvek. :)