Kafe z automatu? Cafe-co

by - ledna 14, 2018


Ahoj! : )


Milujete kávu a pijete ji denno-denně nebo si ji dáte jen občas, když jste hodně unavení?

Já jsem kávu měla na chuť, ale nijak jsem ji neholdovala. Ale jak jsem se dostala na vysokou školu, nějak jsem ji začala pít víc. Chodíme do osvědčených kaváren jako například Costa nebo Starbucks. 

Ale jezdím hodně vlakem, a nemohla jsem si nevšimnout kávových automatů na nádražích. Samozřejmě tyto automaty najdeme i jinde, jsou ve školách, na úřadech, atd. 

Já jsem jich ochutnala docela hodně, jako můžu říct, že nejlepší káva z automatu je z CAFE-CO.

Není hořká, ale ani přeslazená, to si samozřejmě můžete navolit. 

Také se mi líbí, jak se snaží měnit kelímky podle akcí nebo ročních období. Měla jsem se sněhulákem, hokejové kelímky, a tak dále. Dám vám sem i fotky kelímků co jsem si vyfotila.

Kupujete si také kafe z automatů? Napište mi do komentářů pokud máte vytypovaný jiný typ automatů. 





Krásný den! 

Michaela ♥

You May Also Like

0 komentářů

Děkuji, že jste si udělali čas a okomentovali tento příspěvek. :)