Ahoj!

by - března 29, 2018

Ahoj všichni!


Jsem vaše nová adminka! Pro pravidelné čtenáře to je asi překvapení, ale nebojte se, zakladatelka blogu nikam neodchází... :D :) 

Jmenuji se Anička a s Míšou jsme se seznámily na 'vejšce'. Jednou jsme seděly v kavárně (to děláme docela často) a Míša mi nabídla, jestli bych se nechtěla přidat k jejímu blogu. Začít psát blog jsem chtěla už mockrát, párkrát jsem dokonce začala, ale nikdy jsem neměla odvahu články vydat. Proto jsem moc ráda, že v tom teď nebudu sama. 

Nemám v plánu psát nějaké články "úplně mimo", možná přijde něco nového, ale nemusíte se bát, že by se nějak zásadně změnil styl tohoto blogu. :) 

Asi bych měla říct něco o sobě, ale nechci se teď úplně rozepisovat, takže vám řeknu 3 věci, který mám ráda. 1. seriály, je to hrozný, když si uvědomím, kolik hodin jsem strávila jenom koukáním na Přátele...a teď k tomu ještě přidám dobu, kdy jsem koukala na The Vampire Diaries, The Originals, Teen Wolf, Pretty Little Liars, The Carrie Diaries, Scream Queens, Gossip Girl, 13 Reasons why, Game of Thrones, Riverdale, The 100, How I met your mother... radši už nebudu psát další, protože už teď si připadám trochu jako blázen...a to nepočítám kriminálky na který koukám v televizi, když se mám učit.
2. čokoláda, tu mám fakt ráda, kolik už mi pokazila diet...ale ještě pořád jsem to nevzdala. :D 3. oceán, (nebo moře..).

To je pro dnešek asi všechno, protože jsem v tomhle nová, budu ráda za jakoukoli zpětnou vazbu, takže se nebojte napsat komentář. Jestli je tady někdo se závislostí na seriálech, nebo čokoládě, určitě mi dejte vědět, alespoň se nebudu cítit sama. :D :)



Mějte se krásně!
Anička
<3


You May Also Like

0 komentářů

Děkuji, že jste si udělali čas a okomentovali tento příspěvek. :)