Lak na nehty Sally Hansen

by - dubna 02, 2018



Lak od Sally Hansen jsem si koupila poprvé. Byla jsem zvědavá, často jsem chodila kolem regálu s jejich laky, ale vždycky se mi zdálo, že stojí zbytečně moc peněz. 
Nedávno jsem se ale odhodlala a řekla jsem si, že nějaký vyzkouším. Zaujala mě nová edice Color Therapy, která by měla nehtům dodat "intenzivní výživu, okamžitou péči a až 10 dní syté barvy bez olupování". Obsahuje totiž arganový olej, který by měl vyživit vaše nehty.

Protože jsem si tento lak kupovala poprvé, neměla jsem doma tzv. vrchní lak, takže když jsem uviděla set, ve kterém byl barevný + vrchní lak, koupila jsem ho. 

(Btw, v pozadí můžete vidět naši kočku :D)


Vybrala jsem si barvu 190 Blushed Petal, která je dost nevýrazná a přirozená. V obchodě vypadala jako starorůžová, ale když jsem si doma nalakovala nehty, zdálo se mi, že má barva spíš naoranžovělý, broskvový odstín (na fotce vypadá spíš růžově :D). Ale nemůžu říct, že by se mi úplně nelíbila, spíš jsem jenom čekala něco trochu jiného.

Nedokážu posoudit, jestli mi lak dal okamžitou péči a asi ani intenzivní výživu. Ale musím říct, že když jsem se zbavila laku, moje nehty nebyly polámané a nedvojily se, takže nějakou výživu mi lak dal. 10 dní lak nevydržel. Řekla bych asi 3. den se začal odlupovat, ne nijak výrazně, jen na konci některých nehtů. V porovnáním s jinými laky bych ho určitě zařadila mezi ty, které vydrží déle, ale jinak to žádný zázrak nebyl.

Shrnutí: 
+ neničí nehty 
+ hezké barvy (ale až po 2+ vrstvách)
- nevydrží 10 dní (jak je slíbeno na obale) 

Lak bych hodnotila kladně, jsem s ním v podstatě spokojená, ale pouze pokud bych ho brala jako obyčejný, běžný lak. 



Mějte se hezky a přeju krásné Velikonoce!
Anička
<3






You May Also Like

0 komentářů

Děkuji, že jste si udělali čas a okomentovali tento příspěvek. :)