Outfit from H&M and Orsay

by - května 14, 2018

Ahoj všichni!

Jak už určitě víte, vyrazily jsme si s Míšou na výlet do Pardubic. Dnešní I try in the shop je tedy z obchodu v Pardubicích. Tentokrát jsem se rozhodla zkusit najít celý outfit v jednom obchodě. 


Vyřešila jsem to tímto overalem. Byl docela příjemný, nahoře měl gumičku, takže nijak nepadal. Stojí 1299,- Kč. Vybrala jsem k němu tyhle červené boty, které jsou za 749,- Kč.


Nevím, jestli bych si tento overal koupila, ale líbil se mi. Na léto je podle mě ideální.

Měla jsem v plánu udělat trochu více outfitů, ale nějak se mi nedařilo oblečení v obchodě sladit. Tady přidávám fotku z mého druhého pokusu. 

Tričko 249,- Kč
Kraťasy 599,- Kč
Boty 749,- Kč

Nejsem úplně kraťasový člověk. Letos jsem si koupila svoje první kraťasy (asi od 14 je nenosím :D ...neptejte se proč, jednoduše jsem si vždycky připadala tlustá na to, abych je nosila. Teď netvrdím, že nejsem, ale už to zkrátka nechci tolik hrotit..) a pořád se v nich úplně necítím, ale musím říct, že tyhle nebyly špatné. Na tričku není nic zvláštního, je z příjemného materiálu, ideální na léto.

První dva outfity byly z obchodu H&M. Další outfit, který přidávám je z Orsay.


Sako 799,- Kč
Tričko 499,- Kč
Kalhoty 699,- Kč
Kabelka 699,- Kč

Tento outfit je na mě až trochu moc bílý. :D Přesto jednotlivé kousky jsou hezké. :) Kdo se cítí dobře v bílé barvě a má ji rád, pak určitě právě teď najde v Orsay spoustu krásných věcí. :)


Tak co, jak myslíte, že jsem si vedla? Zvládla jsem tuhle "challenge"?

Mějte se krásně!
Anička
<3


You May Also Like

0 komentářů

Děkuji, že jste si udělali čas a okomentovali tento příspěvek. :)