Konečně prázdniny

by - června 25, 2018

Ahoj všichni!

Konečně je tady léto. Vždycky jsem se na prázdniny hroozně těšila, asi jako skoro každý. Letos je to ale trochu jinak. Tenhle školní rok tak rychle utekl, že jsem se ani nestihla těšit. Začala jsem nad létem přemýšlet v podstatě až když mi začaly zkoušky. Letos to nebylo žádné hubnutí do plavek, stres, že jsem nezačala dřív a potom "to už stejně nemá cenu", ani na to mi nějak nezbyl čas. A co jsem pořád dělala? Já vlastně ani nevím. Po dlouhém dni ve škole a snad ještě delším vysedávání v kavárně jsem většinou pracovala na seminárkách, nebo úkolech a když konečně přišel pátek, pustila jsem si Riverdale a uvařila horkou čokoládu. Tak to šlo ani pořád dokola a najednou je konec června.



Přesto, že ještě dodělávám poslední věci do školy, už myslím na to, co budu dělat za dva týdny. 
Po loňské zkušenosti na České Poště, kde jsem o prázdninách dělala paní doručovatelku (což je mnohem těžší práce, než se zdá! :D), jsem se rozhodla letošní léto nepodcenit a naplánovat si něco, co opravdu dělat chci. Kdo mě zná, tak už asi ví, že jedu na 2 měsíce do Španělska. Nee, nebudu se 2 měsíce válet na pláži, ale upřímně doufám, že mi na nějaké válení čas zbyde. :D Ve Španělsku jsem ještě nikdy nebyla a hlavně jsem ještě nikdy nejela někam úplně sama na tak dlouhou dobu, takže se opravdu těším. Spousta lidí, se mě ptá, jestli mám strach. Nemám :D, samozřejmě, nebudu si hrát na hrdinu a tvrdit, že nemám žádné obavy. Je spousta věcí, které mi dělají starost, od nastoupení do správného letadla, po komunikaci se Španěly a hlavně s lidmi, s kterými strávím 2 měsíce. A to ani nemusím zmiňovat, že španělsky si pamatuju tak 10 slov a 2 z toho jsou sombrero a Neymar. (to druhý se mi asi ani nepočítá) Ale jo, učila jsem se 4 roky, jenomže co si budem… 




Takže teda počítejte se záplavou španělských fotek a článků. :D Budu vás pravidelně informovat. :)
A teď už k dnešnímu OOTD. Na sobě mám tričko z Camaieu, sukni z Tally WEiJL a boty od Bati. Fotily jsme někdy v průběhu zkouškového v Hradci. :)








A na poslední jsem se lekla, když po zdi lezl pavouk. :D 

Jaké máte plány na léto vy? :)
Mějte se krásně!
Anička
<3

You May Also Like

0 komentářů

Děkuji, že jste si udělali čas a okomentovali tento příspěvek. :)