Jaká barva vlasů se ke mně hodí?

by - července 05, 2018



Ahoj všichni! 
Pro dnešek jsem si pro vás připravila trochu jiný typ článku. 
Přemýšlíte někdy nad totální změnou? Nad tím, že si obarvíte vlasy na úplně jinou barvu, ale nejste si jistí, jestli by se k vám opravdu hodila? Možná vám pomůže tento článek. :)

Tímhle článkem samozřejmě nechci říct, že by jste si měli barvit vlasy jen na barvu která se k vám "hodí" a pokud si chcete obarvit vlasy na modro, nebo na zeleno, prostě to udělejte! :D :) Chtěla bych jen poradit těm, kteří si nejsou úplně jistí a nebo třeba chtějí nějakou změnu, ale vlastně nevědí jakou.



Podle čeho tedy barvu vlasů vybrat, aby vypadala přirozeně? Podle typu vaší pleti. Je spousta způsobů, jak typy pletí rozdělit, já jsem vybrala ten nejznámější a to na teplý, studený a neutrální podtón. Je také možné pleti rozdělit do tzv. ročních období, apod. Ale protože tohle je téma samo o sobě, napsala jsem o typech pletí článek, který si můžete přečíst, pokud si nejste jistí, jaký podtón máte vy. :)

Teď už tedy zpátky k vlasům. :) Prvním typem jé tzv. studený podtón pleti. 
K tomuto typu se hodí:

  • modré, růžové, fialové barvy
  • tmavé barvy jako černá, nebo hnědá
  • pokud chcete jít do blonďaté, tak jedině světlá/bílá blond, neměla by mít teplý, naoranžovělý nádech

Čemu se vyhnout?
  • červené barvy s oranžovým nádechem, oranžová, karamelové barvy, honey blond
Pro představu, příkladem studeného podtónu je například zpěvačka Katy Perry. Na ní je skvěle vidět, jak k tomuto typu sedí barvy, nebo tmavé odstíny a když jde do blonďaté, je to opravdu světlá blond.



Další typem je teplý podtón. 
Pro tento typ se hodí:
  • čokoládová hnědá, oranžové odstíny + všechny teplé odstíny
  • honey blonde, blond s teplým tónem
Příkladem této barvy je herečka Eva Longoria.




Neutrální podtón si může v podstatě vybrat jakoukoli barvu, jediný "problém" je v tom, že každý neutrální podtón se přibližuje buď k teplému, nebo studenému, téměř nikdy to není 50 na 50. Počítejte tedy s tím, že pokud máte neutrální podtón, budete mít nejspíš víc % z jednoho z dvou základních tónů. Proto je potom při výběru důležité dívat se i na tohle, přestože jak říkám, neutrální podtón by měl mít nejvíc možností. 

Jedním z příkladů neutrálního podtónu je herečka Jennifer Aniston. Jennifer se se svým neutrálním podtónem přiklání spíše k teplému, proto jí sedí například medová blond.


Jak jsem říkala na začátku článku, nikdo vám nemůže diktovat, jakou barvu vlasů je správné si zvolit. Přesto se mi tohle téma zdá fajn a potom co jsem si o tom něco načetla mě napadlo, že bych se s vámi o něj mohla podělit. :) Jak už víte, budu moc ráda za jakoukoli zpětnou vazbu!

Mějte se krásně!
Anička
<3

You May Also Like

0 komentářů

Děkuji, že jste si udělali čas a okomentovali tento příspěvek. :)