První dojmy ze Španělska

by - července 23, 2018

Španělé umí anglicky. Neříkám, že všichni, ale protože město, ve kterém momentálně bydlím, neznám, poměrně často se ptám kolemjdoucích a většinou jsou to milí lidé, kteří se vám budou snažit pomoct. 
Možná si někdo z vás teď říká "Jak můžeš pracovat ve Španělsku, když neumíš plynně španělsky?". Odpověď je jednoduchá: Dělám au pair pro jednu Britskou rodinu, která tady má letní byt. 

Nevím, jestli mě Španělsko chytlo za srdce tak, jako většinu lidí, každopádně se mi tady libí. Bydlíme v domě, který je v podstatě na pláži a jak už víte, miluju moře, takže spooustu svého volného často trávím tam, nebo vysedávám na terase a pozoruju všechny ty lidi, lodě a to, jak se moře klidně pohybuje. 


Tohle je v podstatě pohled z balkónu, jen jsem to fotila ze střechy a náš byt je o pár pater níž. 
Nějak nevím, kde začít a taky co všechno by vás zajímalo. Na instagram jsem dala anketu, protože bych ráda věděla, co by zajímalo vás, takže pro dnešek prostě nějak začnu :D a pro příště uvidíme podle ankety...





Pro představu, takhle nějak vypadá ulice. :D :)
Pokud by vás zajímalo, co tady děláme, tak chodíme na pláž, často jsme na lodi, někde ve městě... jídlo je tady super mimochodem :D. Celkově je to docela aktivní pobyt a to mě baví. :)

Minulý týden jsme byli na trhu a kdyby vás zajímalo, proč jsem fotila ve tmě, tak je to proto, že se tady se všechno odehrává až večer. Ráno se jde do školy, nebo do práce, před jedenáctou zpět domů (to už v dnešní době nedělají všichni, ale spousta lidí ano) a kolem druhé hodiny zase zpátky. Během dne probíhá siesta, což je čas, kdy si jdete lehnout :D, spíte, nebo jen odpočíváte. Večer se vyráží do ulic, ven, všechno se děje až v noci, ve dvě ráno děti pobíhají po ulici a nikomu to nepřijde zvláštní. To byla pro mě nová zkušenost. 















Rozhodla jsem se, že se s vámi podělím o tenhle stánek, protože mě neuvěřitelně zaujal. :) Trhy celkově byly moc pěkné, hrála živá hudba a nechyběly ani tanečnice. 

Pro dnešek to bude všechno. :) Jako poslední přidávám fotku ze střechy. Doufám, že i vy se máte krásně a užíváte si prázdniny!




Anička
<3

You May Also Like

0 komentářů

Děkuji, že jste si udělali čas a okomentovali tento příspěvek. :)