Halloween costume 2018: Minnie

by - října 28, 2018

Za co jdete letos na Halloween? Nebo spíš slavíte Halloween? To by mě docela zajímalo. 
Halloween se mi vždycky hrozně líbil a moc mě mrzelo, že se u nás neslaví. 


Pokud Halloween letos oslavím, bude to nejspíš někde v clubu, ale to pro mě upřímně není úplně ideálně strávený večer. Každopádně... jako kostým roku 2018 jsem si vybrala Minnie. :)


Na tenhle kostým jsem použila černou sukni, červené tričko a černé silonky (jak už asi vidíte :D). Hlavním bodem byla Minnie čelenka s oušky, kterou mám z Primarku. Tenhle kostým je opravdu jednoduchý, můžete použít naopak červenou sukni a černý top, nebo něco s puntíky. :)








Mějte se moc krásně a dejte nám vědět, jestli slavíte Halloween!
Anička
<3

You May Also Like

0 komentářů

Děkuji, že jste si udělali čas a okomentovali tento příspěvek. :)