Jak jsem si užila Velký pátek?

by - dubna 19, 2019

Ahojky,


dneska bych vás chtěla provést mým včerejším dnem. 

Dopoledne jsem dělala do školy. Musím teď přečíst skoro 40 knížek, takže jedu minimálně jednu knížku za den. Po dočtení Fidlovačky, jsem se vrhla na pečení. 
(O tom budu dělat video, takže se můžete těšit.)

Naobědvala se a bežela na vlak, který mi jel 13.44 h. Na nádraží jsem měla sraz s Miškou, mou kamarádkou ze ZŠ i SŠ. 




Z olomouckého nádraží jsme zamířily rovnou do Šantovky, kde jsme si sedly do Caffe Opera a daly si tam dobrůtky.  




Já jsem si dala Frappe se smetanovým dortíkem a Miška nealko Mojito a ovoce zalité kysanou smetanou. 


Toto je můj dortík, byl výborný! Miška mi bohužel svůj snědla, ještě před vyfocením. 😀


Tak a přesouváme se k hlavnímu bodu odpoledne. 



My jsme s Miškou na tento film jít musely, protože asi před 4-5 lety jsme After knížky četly a moc nás bavily. Pořád jsme o nich diskutovaly, rozčilovaly se a zase diskutovaly. 
Když jsme viděly, že tento film půjde do kin, to jsme nesměly promeškat. 😛

Film se nám líbil. My jsme se však na film hlavně porovnávaly s knížkou a to moc nešlo, protože v knížce se mnoho věcí událo úplně jinak než na plátně. Pokud se ale od knížek oprostím a vezmu jen ten film, tak se mi moc líbil

Je to taková typická, ale hezká slaďárna. 😇


Máte v plánu jít na tento film také?

Vaše Michaela❤️

You May Also Like

0 komentářů

Děkuji, že jste si udělali čas a okomentovali tento příspěvek. :)