Chodím na kosmetiku?

by - června 17, 2020

Krásný den!


Dneska bych se zde chtěla rozepsat o kosmetice jako takové.


Již dlouho se zajímám o kosmetiku ať už pečující či dekorativní. Baví mě si udělat čas na sebe a nanést si doma masku či peeling. 
(O tom jsem psala článek "Mé lázně", na který se můžete ZDE prokliknout.)

Ovšem v poslední době jsem začala uvažovat i o navštívení kosmetického salónu. Nakonec jsem si našla SALON SUNETO. Určitě jsem Suneto nenavštívila naposledy, paní kosmetička byla velmi příjemná. V průběhu celé procedury jsem se ji mohla na cokoli zeptat a vždy jsem dostala ochotnou okamžitou odpověď. 


Hned při vstoupení do salonu jsem se položila na lůžko, kde jsem byla přikrytá příjemnou dekou, což mi bylo velmi příjemné. Celý prostor byl laděný do fialové barvy, hrála zde meditační hudba.

Zde jsem podstoupila proceduru Balíček hloubkového čištění pleti. Co to vše obsahovalo jsem vám vyscreenshotovala z oficiální stránky salonu. 


Dále bych vás chtěla poprosit o radu

Říká se, že by člověk měl dlouhodobě používat jednu kosmetiku nejlépe od jedné značky. 


JAKOU MÁTE VY NEJOBLÍBENĚJŠÍ KOSMETIKU?

Napište mi ji do komentářů.
Budu za to moc ráda, jelikož sama stále hledám kosmetiku, která mi bude po všech stránkách vyhovovat.


Děkuji!

Michaela <3


You May Also Like

0 komentářů

Děkuji, že jste si udělali čas a okomentovali tento příspěvek. :)