Berry, honey&yogurt pots

by - dubna 26, 2018

Jestli ráno nestíháte a nemáte moc času na přípravu snídaně, tenhle 'recept' by se vám mohl líbit. Je totiž možné si ho připravit už den předem a nechat do rána v lednici. 
Já sama si ho připravuji, když jsem na koleji a vím, že ráno budu spěchat do školy.



Co budeme potřebovat? (4 porce)
  • 400g mraženého lesního ovoce, rozmražené (já jsem použila čerstvé)
  • šťáva z jednoho pomeranče
  • 6 lžic medu
  • 400ml vanilkového jogurtu (lze použít jakýkoli jogurt)
  • 50g granoly

  1. Rozmixujeme polovinu ovoce spolu s pomerančovou šťávou a medem
  2. V misce smícháme tuto směs se zbytkem ovoce
  3. Asi třetinu této směsi rozdělíme do 4 misek (sklenic) a navrch dáme jogurt, potom znovu ovocnou směs a zase jogurt, takto prokládáme, dokud nejsou sklenice plné
  4. Na vrch přidáme granolu, případně zbytek ovocné směsi, nebo čerstvé ovoce

Líbil se vám tento recept? Přiznám se, že jsem si ho trochu upravila. Chtěli by jste další podobné články? Dejte mi vědět do komentáře. :)

Mějte se krásně!
Anička
<3

You May Also Like

0 komentářů

Děkuji, že jste si udělali čas a okomentovali tento příspěvek. :)