Mon Guerlain

by - dubna 23, 2018

Ahoj,

v dnešních Krásňovinkách Vám předtavím parfemovanou vodu pro ženy Mon Guerlain.

Tuto vůni jsem dostala k Vánocům, což už je nějaký ten pátek nazpět. Stále více si uvědomuji
 jak ji miluji! <3



Parfémovaná voda je od značky Guerlain, je to legendární francouzská značka s více než 180letou tradicí a tím patří také k nejstarším. Založil ji v roce 1828 Pierre-François-Pascal Guerlain. Značka prodává parfémy, produkty pro péči o pleť a dekorativní kosmetiku.

Má nádhernou vůni. Když jsem si k značce této vůně hledala informace, našla jsem popis vůně, který mi připadne naprosto a stoprocentně výstižný:
"Zprvu ucítíte výraznější akordy provensálské levandule, které však vzápětí pomalu přecházejí jemného jasmínu. Závěru dominuje silné exotické duo: tahitská vanilka, kterou doprovází australské santalové dřevo."



Mám doma od stejné značky i řasenku. Vidíte ji na fotce. Opět krásný obal! Já jsem na řasenky skeptik, ale tahle mi sedla hned. Málo slepuje, mokrá tak akorát, řasy pozvedne a neskutečně prodlouží! Pro mé řasy bomba! : )


Pro mě je tato značka poklad, všem bych ji doporučila!
Určitě to nejsou mé poslední produkty, které od Guerlain vyzkouším. <3


Vaše Michaela 

You May Also Like

0 komentářů

Děkuji, že jste si udělali čas a okomentovali tento příspěvek. :)