Dermacol Make-up Cover

by - dubna 08, 2018

S make-upy mám často problém, stále zkouším nové a nové, protože jsem ještě nenašla takový, který by mi úplně vyhovoval. Ve většině případů koupím špatný odstín a to nemluvím o tom, že musím měnit make-up podle toho, jaké je roční období, protože barva mojí pleti se stále mění. :D 


Poslední dobou nemám úplně hezkou pleť, není to katastrofa, ale zároveň není taková, jaká by měla být, nebo jak já bych chtěla. :D Proto jsem hledala make-up, který by byl dost krycí.

Vybrala jsem tento od Dermacolu. Jak je napsáno na obale, make-up je "hypoalergenní, voděodolný, s intenzivní ochranou před UV zářením (SPF 30), extrémně krycí".




Make-up je opravdu hodně krycí. Většina make-upů, které se v dnešní době používají, jsou mnohem více tekuté, tenhle jako by se od padesátých let vůbec nezměnil. Protože je hodně hustý (je to spíš taková krém-pasta), může na obličeji vytvořit tzv. masku. Je ale super, že zakryje všechno, jde jen o to, najít ten správný odstín. (Pokud hledáte něco, čím zakrýt jizvu, nebo tetování, tenhle make-up to podle mě zvládne.)



Shrnutí:
+ je voděodolný
+ opravdu krycí
- dejte si pozor, aby nevytvořil příliš nepřirozený vzhled, ne úplně snadno se dá do hladka rozetřít

A co vy, už jste našli ten správný make-up, nebo taky ještě pořád hledáte? Budu moc ráda, když mi napíšete nějaké typy. :)



Mějte se krásně a užívejte první sluníčko!
Anička
<3





You May Also Like

2 komentářů

  1. Jsem na tom úplně stejně. Už mám vyzkoušeno opravdu hodně make-upů včetně BB krémů a pořád hledám ten pravý. Přijde mi, že moje pleť je snad úplně atypická. Chtěla jsem se zeptat, jestli jsi už slyšela o tomhle? Mělo by to spočívat v tom, že ti aplikují make-up (konkrétně právě BB krém) do kůže a vydrží to prý až rok bez potřeby každý den si nanášet make-up.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To máte pravdu, také pořád hledám ten správný. Ovšem teď používám make-up od Rimmel London Lasting matte v odstínu 085 Fair beige. Zatím jsem s ním velmi spokojená! O této konkrétní mikropigmentaci jsem ještě neslyšela, takže vám bohužel nemůžu sdělit žádné zkušenosti nebo informace. Mějte se krásně, Michaela :)

      Vymazat

Děkuji, že jste si udělali čas a okomentovali tento příspěvek. :)