Jarní bundičky

by - dubna 09, 2018

Ahoj!

Taky jste jedny z těch, kteří si kupují oblečení na poslední chvíli a pak nadávají, že si to nemohli koupit, protože nebyl žádný výběr? Tak vítejte v klubu... 
 Já osobně nechápu proč to ty obchody mají tak nelogické... Na začátku dubna jdete do obchodů, že si koupíte novou jarní bundu, ale prodavačky se vám ledově sdělí, že jste přišla pozdě, že už naskladňují letní věci... Proč naskladňují letní věci na začátku jara? A proč na začátku jara už nekoupíš žádnou hezkou jarní bundu ve velkém výběru? To jsou otázky na které se ptám neustále... 

Ale už dost naříkání. Já jsem si pár obchodů prošla a nafotila jsem vám tři bundičky, které tam ještě zbyly a považuji je za hezké.

H&M

 Baby blue, řekla bych i semišová bundička, za 1 499Kč
Já jsem si ji nekoupila, protože mi připadlo, že na mě má kratší rukávy. Jinak bych ji měla už dávno v tašce a mířila by se mnou směr ven z obchodu.




Orsay

Červená koženková bundička, jednoduchý střich, paráda! Já abych řekla pravdu, já mám nejraději černé bundičky, ale jinak by tato bunda byla moje. Elegantní, super materiál! Cena 1 199Kč.




Černá koženková bunda, taky jednoduchý styl, bez výrazných kapes, zajímavá je aplikace nahoře u krku. Cena 999Kč.




Toto byly bundy, které bych vám mohla doporučit jako dobré, teď však vám ukážu bundičku, které by jste se měli obloukem vyhnout. (Podle mého názoru.)

Terranova

Koženková bundička, měli je tam i v jiných barvách než mám já na sobě. Cena 899Kč zlevněná z 1 399Kč. Tato bundička se mi nelíbila už jen proto, že je pytlového střihu jak já říkám, neobepne vám postavu a rozšíří vás v pase. Což já u bundy vidím jako důležité. Ale samozřejmě každá z nás má ráda jiný střich bundy a každá preferuje něco jiného. : )


Pozn.: Už jen ten výraz mluví za vše :p. 


A co vy a jarní bundy? Taky s tím máte problém? 

Určitě budu ráda za tipy, kde bundy kupujete vy, třeba se mi taky poštěstí si tam bundu koupit.



Krásný den, 

Michaela <3

You May Also Like

0 komentářů

Děkuji, že jste si udělali čas a okomentovali tento příspěvek. :)