Džínové šaty

by - dubna 13, 2018

Ahojte všichni!


V dnešním I try in the shop Vám představím šaty, které jsem uviděla na Instagramu New Yorkeru. Hned se mi ty šaty zalíbily. Nelenila jsem, a při první volné chvíli, jsem si je tam šla vyzkoušet. Šaty stojí kolem 600-700Kč, což není málo. Šaty byly upnutější, ale super seděly, ramínka se daly poupravit. 

Řeknu vám to upřímně, kdyby na nich nebyla ta výšivka, tak jsou moje, i za uvedenou cenu. Ale říkala jsem si, že si raději počkám na nějaké které se mi budou opravdu líbit i sedět na 100%. Takže kdyby jste v nějakém obchodě uviděli takovýto typ šatů, budu ráda za typy! : )





Takže jak se vám líbí tyto šaty?


Mějte se krásně!

Vaše Michaela <3

You May Also Like

0 komentářů

Děkuji, že jste si udělali čas a okomentovali tento příspěvek. :)