Šaty v H&M

by - dubna 12, 2018

Když jsem přišla do obchodu, začala jsem se dívat automaticky po věcech, které se mi libí a které bych si chtěla koupit (přirozeně :D). Potom jsem si ale uvědomila, že bych měla vyzkoušet i věci, kterým bych obyčejně nevěnovala pozornost. Pro svoje první I try in the shop jsem si vybrala šaty. Léto se blíží (mě osobně teda přijde, že už je tady, na jaro se letos asi zapomnělo...) a všechny kousky, které v článku uvidíte jsou lehké a skvěle se hodí. 



Šaty číslo 1: docela mile mě překvapily :), jsou vzdušné, v pase mají gumičku
- 799,- Kč


Šaty číslo 2: opět jsou dost lehké, ideální na léto, téměř pro každou příležitost
- 999,- Kč


Šaty číslo 3: upřímně, po těchto šatech bych v obchodě 'nesáhla', ale když jsem si je oblékla, nepřipadaly mi tak špatné, jak jsem očekávala. Dokážu si představit vzít si je někam na pláž :D, ale určitě by se daly zkombinovat i pro jinou příležitost :)
- 599,- Kč


Šaty číslo 4: nezaujaly mě ani na ramínku, ani když jsem si je oblékla. U těchto šatů podle mě záleží na tom, jakou máte postavu, mě nesedly. Jsou úplně volné, nejspíš by se hodily někomu, kdo by chtěl trochu zakrýt bříško. 
- 599,- Kč


Šaty číslo 5: u těchto šatů podle mě opět záleží na tom, jakou máte postavu. Na rozdíl od šatů předchozích jsou tyto spíše 'upnuté'. Asi bych poradila je nejprve vyzkoušet, obepnou postavu a asi se nedá úplně odhadnout, jak budou sedět.
- 299,- Kč

A co vy, hledáte šaty na léto? Zaujaly vás některé z těchto? 

Mějte se krásně!
Anička
<3

You May Also Like

0 komentářů

Děkuji, že jste si udělali čas a okomentovali tento příspěvek. :)