Café Local

by - června 07, 2018

Café Local se nachází v Ulici Švehlova, v Hradci Králové. 




Kavárna je moc hezká, pěkně zařízená, ale nepůsobila na mě moc příjemně. Je vedena v takovém francouzském stylu, čemuž je částečně přizpůsobena i nabídka. 
Objednaly jsme si frappé a já navíc panini, protože jsem měla hlad (jako obvykle). Káva mi chutnala, nebyla nijak speciální, ale nebyla špatná. Panini dobré. 




Jak bych tedy zhodnotila kavárnu celkově? Interiér působil trochu chladně, přesto moc hezky zařízené, jídlo & kávu bych hodnotila průměrně. 

Už jste v této kavárně byli? Jak se líbila vám?
Napište mi do komentáře! :)
Anička <3

P.S. Sledujete náš instagram? Nebojte se použít náš hashtag #stylebybrunettes ! Rády potom sdílíme vás profil. :)

You May Also Like

0 komentářů

Děkuji, že jste si udělali čas a okomentovali tento příspěvek. :)