Bershka

by - června 08, 2018

Ahoj!

V dnešním I try in the shop jsem byla v pražské Bershce. 

Do Beshky chodím jen na "čumendu". Jsou tam nádherné kousky, ale úplně mimo můj styl. 
Tady jsem vám nafotila dvoje šaty, které bych si dokázala představit si vzít v dnešních parných dnech na ulici. 

Proužky 

cca 900Kč
Tento kousek jsem si z věšáku vzala původně jako overal, až v kabince jsem si uvědomila že to jsou šaty. Hezky seděly. Jsou ze super letního materiálu. Mít jen trochu jiný styl už je mám doma.



Džínové šaty

899Kč
Tyto šaty mi na druhou stranu připadly docela neforemné. Ani ramínka nešly utáhnout, aby šaty seděly jak mají. Podle pocitu to nebyla stoprocentní jeanovina, ale to je z mého pohledu jen dobře.




Nakupujete v Bershce?


Mějte krásný den!

Michaela <3 


You May Also Like

0 komentářů

Děkuji, že jste si udělali čas a okomentovali tento příspěvek. :)