Lógr

by - června 17, 2018

Ahoj všichni!

Znáte kavárnu [lo:gr]? Nachází se v Hořické ulici v Hradci Králové. 



Zkouškové je v plném proudu a abychom na chvilku změnily prostředí během toho dlouhého učení, rozhodly jsme se, že se půjdeme učit do kavárny. V této kavárně jsme nikdy předtím nebyly a protože nás zaujala, zamířily jsme to odpoledne tam. 



Kavárna je zajímavě zařízená, ale na mě osobně působila trochu studeným dojmem. Přesto jsme si našly hezké místo a i to učení jsme si celkem užily. :D 
Míša si objednala cappuccino a já jsem vyzkoušela ledové kokosové latté. Latté bylo super, opravdu mi chutnalo. 




Zaujala mě knihovna se spoustou knížek, které jste si mohli během vaší návštěvy kavárny vypůjčit. To je podle mě super nápad, navíc knížky se nezdály být vůbec špatné, určitě bych našla alespoň jednu, kterou bych si pročetla. 



A tady jedna behind the scenes fotka, jak fotím na tento článek. :D Paparazzi Míša mě zachytila v soustředěném okamžiku. :D



Jak se vám líbil dnešní článek?
Mějte se krásně a myslete pozitivně, protože prázdniny se pomalu, ale jistě blíží! :D :)

Anička
<3

You May Also Like

0 komentářů

Děkuji, že jste si udělali čas a okomentovali tento příspěvek. :)