H&M úlovky

by - června 13, 2018

Krásné ráno!

Dnešní I try in the shop vám ukážu tři věci, co mě v H&M na Václavském náměstí v Praze nejvíce zaujmuly. A že jeden bude hodně bláznivý.😛

Krajka

699Kč
Tričko sedí super. Možná je to i tím, že se záda zapínají na zip.

Botičky

999Kč
Já moc boty na podpatku nenosím, ale doma nějaké mám. A proto mi připadne zbytečné si kupovat pořád další a další. Ale tento styl botů je v dnešní době hodně trendy. Tak tady máte takový malý typ kam si pro ně zajít pokud se vám líbí. 



Jako mořská pana 

 899Kč
Toto tričko jsem si vyzkoušela a chtěla vám ho sem dát jen skrz jeho zajímavé řešení. Je to vyjímečný kus oblečení, ale styl tilka je úplně běžný. Ale cením ten nápad!


Detail trička.


V jakém obchodě nejraději nakupujete?


Mějte úsměv na tváři, s ním jde všechno lépe. 

Vaše Michaela <3

You May Also Like

0 komentářů

Děkuji, že jste si udělali čas a okomentovali tento příspěvek. :)