Photo Challenge by Anna

by - června 03, 2018

Ahoj všichni!
Jak jste si určitě všimli na našem instagramu, minulý měsíc jsme se s Míšou zapojily do tzv. Photo Challenge. Jde v podstatě o to, že každý den musíte vyfotit nějakou fotku tak, aby se shodovala se zadáním v seznamu. Pro představu vám sem ten seznám přidám:


A teď už tedy k mému pokusu.



Ze začátku jsem ještě nebyla úplně zběhlá v tomhle typu úprav fotek :D, proto jsou ty nápisy trochu zmatené...

Na "After dark" jsem se docela těšila, myslela jsem si, že se mi povede zachytit měsíc, ale to se mi zrovna ten večer nepovedlo... :D 

V tomhle případě bylo trochu těžké vybrat pouze jednu věc! :D Ale nakonec jsem si poradila. :D :)


Na tenhle den jsem měla naplánované něco úúplně jiného :D, ale zapomněla jsem zajít do obchodu a až když jsem se pozdě odpoledne vrátila na kolej, vzpomněla jsem si, že bych měla vyfotit challenge… Moje spolubydlící měla narozeniny, takže nám na pokoji zbylo spoustu balónků :D, nakonec tedy vznikla tahle fotka. :)

Vyfotit něco modrého bylo asi nejtěžší z celé challenge. :D Míša mi dosvědčí, že jsem na nic nemohla přijít! Už jsem si myslela, že vyfotím modrou fixu, když jsme si zašly do kavárny a tam měly modrý hrníček! :D

V tenhle den mi bylo opravdu líto, že nejsem doma, ale na koleji. :/ Doma bych věděla přesně, kam jít, abych vyfotila hezký západ slunce... Tak alespoň vidíte můj výhled z koleje. :D


Myslela jsem si, že oči vyfotím nějak narychlo, prostě přijdu domů a vyfotím oči. :D Ale fotila jsem to snad tisíckrát...snažila jsem se koukat do jednoho místa a potom jsem přemýšlela nad tím, jak divně se koukám, nebo jak zrovna dneska nejsem skoro namalovaná atd. atd... :D


Nevěděla jsem, jaký jídlo si mám na "Something you want" koupit, protože chci všechno! :D Ale nakonec vyhrát tenhle hodně healthy donut.

Pejska i kočičku už jste viděli, tak tentokrát kocourek. :D

25. den jsem trávila doma a tam žádní "Strangers" nejsou :D, tak jsem je vyfotila v televizi..


Miluju fotky, proto když jsem viděla "Black&White", okamžitě mě napadly staré fotky. Na téhle můžete vidět moji prababičku. :D :)

A poslední den je opět "Self portrait". Za ten měsíc se DOST oteplilo, takže mou poslední fotku jsem vyfotila na zahradě v plavkách. Nebyla jsem si úplně jistá, jestli ji chci zveřejňovat...ale trochu jsem ji ořízla a rozhodla se ji přidat :D..

Sledovali jste naši challenge na instagramu? Jak si myslíte, že se mi povedla? :D Zkoušeli jste někdy podobnou challenge? :)

Mějte se krásně!
Anička
<3

You May Also Like

0 komentářů

Děkuji, že jste si udělali čas a okomentovali tento příspěvek. :)