Dino outfit

by - srpna 29, 2018


Krásný den!


Dneska si dáme odlehčený článek s OOTD. 

Jestli si pamatujete, nedávno jsem vám psala, že hledám džínové šaty. 
Našla jsem je!


Co mám na sobě:

Tilko - NewYorker
Šaty - DeFacto
Boty - Daichmann
Doplňky - Pandora, stříbro, bižutérie


Džínové šaty jsou trochu zvláštní střihem, ale to se mi na nich líbí. Nejsou to ty typické šaty s kapsičkou na prsou. Šaty jsou z elastické džínoviny, které se rozepínají vepředu. Jsem spokojená i s délkou šatů. 
Konečně jsem našla ty "pravé". 😛

Našla jsem je však až v albánském obchodě DeFacto. Píši to sem, protože jsem tento obchod u nás nezaregistrovala. Vy ano? 




Tento OOTD jsem pro vás fotila na rodinném výletě v Dinoparku Vyškov. Miluju tyto rodinné výlety! Strašně ráda se vracím na místa jako ZOO nebo Dinopark, které jsem navštětovala už jako malá. 

Beru tyto místa jako něco, kam se vracím jen s lidmi, kteří mají jedinečné místo v mém srdci. A to tak už prostě bude napořád. 




Určitě si tam zajeďte! 
ZOO Park, který patří k Dinoparku je pěkně opravený, ale hlavně přibylo tolik nového! A to bylo to samé i v Dinoparku, třetina nových exponátů. Jenom jsme valili oči. 


Mějte krásný den!

Michaela <3

You May Also Like

0 komentářů

Děkuji, že jste si udělali čas a okomentovali tento příspěvek. :)