Favourites - září 2018

by - září 18, 2018

Ahoj všichni!
Rozhodla jsem se, že zařadím další typ článku! Jsou to tzv. oblíbenosti, neboli favourites. V tomto článku bych vám ráda ukázala co mě zaujalo v daném období, co používám, jaký mám názor. Nejde jen o kosmetiku, ale o filmy, knížky, domácnost... cokoli co mě v dané době zaujme a ráda bych se o to podělila i s vámi. Samozřejmě mě moc potěší, když se i vy o svoje oblíbenosti podělíte semnou v komentářích. :)



1. Svíčky z Primarku. Koupila jsem si je, když jsem byla ve Vídni. Miluju svíčky. Obzvlášť, když přichází podzim, ten si bez nich nedokážu představit. A zdá se mi to jako absolutně běžná věc :D, neberu to jako něco navíc, takže když jsem viděla takhle krásný svíčky za euro, nemohla jsem je tam nechat. 

2. Řasenka Better than sex od Too Faced. Tuhle značku jsem už dlouho chtěla vyzkoušet, četla jsem spoustu dobrých recenzí na právě tuhle řasenku. Nedávno jsem se procházela po španělské Cartageně a narazila na Sephoru v jedné z těch jejich maličkých uliček. Protože jsem řasenku chtěla jen vyzkoušet, koupila jsem si menší verzi, upřímně jenom proto, abych nezaplatila tolik peněz, kdyby nestála za to. 
Řasenka je super, ale žádný zázrak to není. Za mnohem menší peníze seženete stejně kvalitní v DM. Pro představu přikládám obrázek kartáčku.




3. Knížky. Právě teď mám rozečtenou Srdeční záležitost, kterou napsal Gilles Legardinier. Dostala jsem ji jako dárek a měla jsem menší předsudek, že se bude jednat o klasickou středoškolskou slaďárnu (na který mám mimochodem čas od času taky náladu). Knížka mě ale mile překvapila, je ze středoškolského prostředí a vypráví o životě. O tom, jak nečekané věci se můžou stát a čeho bychom si měli vážit. Je v ní spousta moudrých věcí, u kterých jsem se často pozastavovala. 

4. Netflix. Ve Španělsku mi nešly rozjet ty pirátský stránky, na kterých se běžně dají sledovat filmy, takže jsem se tam nějak naučila na Netflix. Poslední dobou teda ujíždím na středoškolskejch slaďárnách jako je The Kissing Booth (btw viděli jste?), nebo se dojímám u starejch filmů, který jsem viděla nejmíň stokrát, jako například Milý Johne. 

Pro dnešek těch oblíbeností nemám moc, ale myslím, že to stačí. :) Dejte mi vědět, co si myslíte!
Mějte se krásně!
xoxo
Anička
<3

You May Also Like

0 komentářů

Děkuji, že jste si udělali čas a okomentovali tento příspěvek. :)