Three outfits by my sister

by - září 16, 2018

Krásný den přeji!



Dneska tu máme něco úplně nového. 

 A co jsem si pro vás připravila?


Pustila jsem svou sestřičku s plnou mocí do svých skříní. Vybrala z něj tři outfity, které by se ji líbily. Bez ohledu jaké já nosím kombinace, jaký mám styl. 
Podle sebe. 


A toto je výsledek. 


Kárová košile


První outfit mi připadne super, samotnou by mě nenapadlo si vzít košili. 
Ikdyž jsem elegantní typ, toto se mi líbí. 😛




Kárová košila
Tričko - NewYorker
Kraťasy - ?
Boty - CCC
Vak - internetový obchod




Roztrhané rifle

Tak roztrhané rifle miluju! K tomuto outfitu nemám co vytknout. 😍




Tričko - internetový obchod
Rifle - NewYorker
Boty - Vans



 Unicorn bunda


Na tuto bundu jsem si troufla jen párkrát. Musím to ale napravit, je krásná! 




Unicorn bunda - Aliexpress
Tričko - NewYorker
Náhrdelník - Aliexpress
Sukně - NewYorker
Chlupaté šlapky - Místní obchůdek v Albánii
Kabelka - Aliexpress





 Jak se vám líbí tento nová typ článku? 
Chtěli by jste ho častěji? 🙂 


Michaela <3



You May Also Like

0 komentářů

Děkuji, že jste si udělali čas a okomentovali tento příspěvek. :)