Jak jsem se oblékla do Francie?

by - září 24, 2018


Ahoj, ahoj, ahoj!


Dnes vám ukážu trošku jiný ootd. Uvidíte zde všechny outfity, které jsem si ve Francii oblékla. 

A začneme hned oblečení do autobusu. Samozřejmě je to pohodlné a volné.

Tričko - H&M
Tepláky - NewYorker
Boty - Daichmann


Hned, jak jsme všichni přijeli do Francie, oblékla jsem se do hezkého oblečení.

Bunda - Orsay
Šaty - Orsay
Boty - Daichmann
Doplňky - Pandora, stříbro, bižutérie



Na druhý den jsme jeli do Disneylandu, jak už víte. Zde jsem chtěla něco jeanového, a tyhle šaty úplně miluju. Takže to byla jasná volba!

Minnie ouška - Primark
Tričko - NewYorker
Šaty - DeFacto
Boty - Rieker
Doplňky - Pandora, stříbro, bižutérie



Zde je můj poslední outfit na cestě domů. Na německé benzínce jsme si s Aničkou koupily snídani v podobě croassantu a kávičky!

Tričko - NewYorker
Tepláky - NewYorker
Boty - Rieker
Kabelka - místní obchůdek v Hradci Králové, u zastávky Adalbertinum




Jak se vám líbila série z Francie? 



Michaela <3



You May Also Like

0 komentářů

Děkuji, že jste si udělali čas a okomentovali tento příspěvek. :)