Jaké to je být Au Pair? - Výhody

by - září 30, 2018

Ahoj všichni!
Dneska pro vás mám slíbený článek o tom, co mi to dalo, když jsem se stala Au Pair. Stejně jako nevýhod, o kterých jste se mohli dočíst v mém minulém článku, má tato práce i spoustu výhod. 



1. Naučíte se jazyk. Hlavní výhodou a podle mě i prvotním důvodem, proč se stát Au Pair je trénink cizího jazyka. Můžu potvrdit, že každodenní praxe s rodilými mluvčími je opravdu super. 

2. Cestování. Návštěva cizí země, aniž by jste si museli hledat ubytovaní a každý den řešit stravu. Během víkendu (který je většinou volný) máte možnost procestovat okolí a to snad vždycky stojí za to.

3. Budete se muset o sebe postarat. To je podle mě výhoda do života. Vyzkoušíte si, jaké to je, když jste úplně sami a všichni jsou od vás stovky kilometrů daleko. Zjistíte, jestli jste "opravdu dospělí" :D.

4. Je to zkušenost. Ať už dobrá, nebo špatná. Jak se říká, "i špatná zkušenost je dobrá zkušenost". Ať už se stane cokoli, ať je rodina jakákoli, bude to pro vás životní zkušenost a posune vás to dál. 

5. Poznáte sami sebe. Tohle nemůžu zaručit, ale přece jenom budete žít s úplně cizími lidmi a zjistíte, jací vlastně jste. Dokážu žít s někým, s kým si nerozumím? Dokážu se přizpůsobit? Uvidíte, jak reagujete v situacích, v jakých jste ještě nebyli. 

6. Poznáte novou kulturu. Uvidíte, jak se žije v jiné zemi a přestože se to třeba na první pohled nezdá, opravdu uvidíte rozdíly. Všímejte si jich. Třeba se něco nového naučíte! Mě osobně zaujala Anglická výchova, je jiná, než tady u nás. Měla jsem čas všechno "vypozorovat", taky nad tím přemýšlet a pochytit něco, co bych ráda v budoucnu využila.

7. Poznáte nové lidi. To souvisí s předešlým bodem a k tomu jen řeknu, že nikdy nevíte, kdy se vám to bude hodit. :)


To je asi všechno, co mě v tuhle chvíli napadá. :) Pokud by vás napadlo něco dalšího, nebo pokud by jste měli jakékoli otázky, nebojte se napsat do komentáře! Moc ráda vám odpovím. :)
Mějte se krásně!
Anička
<3

You May Also Like

0 komentářů

Děkuji, že jste si udělali čas a okomentovali tento příspěvek. :)