Černo-žlutá kombinace

by - října 02, 2018

Krásný den!



Dnešní OOTD bude s mou momentálně nejoblíbenější barvou na oblečnení - žlutou
Když si ji vezmu na sebe, hned mám lepší náladu. Mám chuť se pořád smát, vždyť přece ladím se sluníčkem.

Prostředí pro toto OOTD jsme si nemohla vybral lepší.
Miluju zámky a hlavně jejich atmosféru! Takže se vždy na taková místa moc těším a ráda tam fotím.

Z čeho je můj ootd sestavený?

tričko - H&M
sukně - NewYorker
boty - Daichmann
doplňky -
řetízek (Aliexpress)
náušnice (bižutérie)
náramek (Pandora, stříbro, Aliexpress)
prstýnky (stříbro)
brýle (Aliexpress)
kabelka - Sinsey
kulička na kabelce - Aliexpress







Jak se Vám líbí můj OOTD? 
Napište mi do komentářů.


Michaela <3

You May Also Like

0 komentářů

Děkuji, že jste si udělali čas a okomentovali tento příspěvek. :)