Vídeň

by - září 08, 2018

Sotva jsem se vrátila ze Španělska a vyrazila jsem do Vídně. Příští týden mě čeká Paříž (tam jedeme mimochodem s Míšou, takže se těšte na spoustu fotek :D) a já si teď říkám, kde ty peníze, který jsem celý léto vydělávala jsou? Ne, není to jen tak, ale proč si to vlastně neužít. :) 


Vídeň je kouzelná. Klidná, ale zároveň toho má hodně co nabídnout. Perfektní pro milovníky umění, útulných kaváren a výborného jídla. Moje první návštěva tedy určitě nebyla zároveň poslední. 

Cestovali jsme vlakem, což trvalo necelé 4 hodiny. RegioJetem jsem nikdy předtím nejela a nemůžu si stěžovat, pohodlné sedačky, každý má vlastní televizi a v nabídce je dost filmů pro každého. Objednala jsem si mátový čaj (každou chvíli projíždí uličkou vozík s občerstvením) a velmi mile mě překvapilo zjištění, že je z čerstvé máty. 







Doporučuji navštívit staré město, nemusíte ani mít jasně vytyčený cíl, obyčejná procházka stojí za to. Císařský palác je nádherný, je zde otevřených mnoho expozic, týkají se především císaře Františka Josefa I. a císařovny Alžběty Bavorské zvané Sisi. 
Jak už jsem zmiňovala, pokud máte rádi umění, je tady opravdu spousta možností, mnoho galerií s díly, které stojí za to vidět. 
Taky určitě víte, jak miluju kavárny, takže si dovedete představit, co jsem dělala v podstatě každé odpoledne. Tolik krásných kaváren, ať jdete kamkoli, nemůžete udělat chybu. :)


Máme tu někoho, kdo ve Vídni byl? Co se vám tam nejvíc líbilo? Docela by mě to zajímalo. :)
Mějte se krásně!
Anička
<3

You May Also Like

0 komentářů

Děkuji, že jste si udělali čas a okomentovali tento příspěvek. :)