Lak na nehty Catrice

by - září 04, 2018

Ahoj : )


Dnešní Beauty bude trošku jiné, připravila jsem si pro vás recenzi na lak od značky Catrice cosmetics (v odstínu 09 Vintagged Pink).

Moje sestra si ho velice chválí. Tak se pojďte podívat jak obstál. : )


Catrice lak slibuje, že vydrží až 7 dnů bez krycího laku! Lak nabízí intenzivní barvu a odolnost proti odlupování. Péči přidá olej z acai. Který  je známý svými vyživujícími, hydratujícími a regeneračními efekty a podporuje lesklý efekt laku. 

Recenze bude probíhat tak, že vám budu lak sledovat a fotit. Původně jsem chtěla den po dnu, ale lak byl stejný po několik dní a nechtěla jsem sem dávat pokaždé stejné fotky. I tak to účel splní. ; )

 Ještě bych chtěla podotknout, že lak nijak nešetřím. Pracuji na zahradě, s vodou neustále, prostě normální každodenní práce.

1. den

 Lak na nanášení má super štěteček, který umožní přesnou a jednoduchou aplikaci. Pro intenzivnější efekt jsem nanesla dvě vrstvy.



3.den 

Lak pořád krásně drží. Tak uvidíme, zda bude u laku třetí den zlomový a začne se odlupovar, nebo překvapí a bude stále tak krásný.


4.den

Jak vidíte, lak se už začíná mírně odlupovat, na konci nehtů postupně mizí.



6.den


7.den

Lak už je hodně oloupaný, ale nepřipadá mi to až tak hrozné. Určitě znám laky, které by už při čtvrtém dnu byly dvakrát horší než tento lak v sedmém dnu.



Závěr

Tento lak bych určitě doporučila. Myslím si, že  má skvělou výdrž i barvu.




Tak co vyzkoušíte ho také?

Kdyby jste měli  nějaké typy na jiné laky, které by vás zajímaly a ráda na něj udělám recenzi, určitě napiště!


Michaela <3


You May Also Like

0 komentářů

Děkuji, že jste si udělali čas a okomentovali tento příspěvek. :)