Diverse Cafe

by - listopadu 05, 2018


Ahoj všichni! Už jsme tady dlouho neměly článek o nějaké kavárně! 
Tuhle kavárnu jsme měly s Míšou na seznamu už delší dobu a když za mnou Míša přijela do Hradce, musely jsme se tam konečně jít podívat. :)

Jak už asi tušíte, kavárna se nachází v Hradci Králové (Gočárova tř. 687/11). 

Mě osobně moc mile překvapila. :) Nečekala jsem od toho moc, ale panuje tam příjemná atmosféra, hraje hudba, nábytek je pohodlný. Celkově jsem se tam cítila moc příjemně.








Já jsem si objednala pomerančovou šťávu a Míša kávu dýňovým sirupem (už si nepamatuju, jak se to jmenovalo, ale bylo to něco na způsob pumpkin spiced latte). Šťáva byla dobrá, nebyla ředěná a Míša si kávu chválila.





Kavárnu hodnotím kladně, moc se mi tam líbilo a určitě se tam někdy podívám znova. :)
Jak se dnešní kavárna líbila Vám? Chybí Vám naše popisování kaváren?

Mějte se krásně!
Anička
<3

You May Also Like

0 komentářů

Děkuji, že jste si udělali čas a okomentovali tento příspěvek. :)