Kávové smoothie

by - listopadu 03, 2018

Krásné ráno!



V dnešním článku vám představím Kávové smoothie.

Je na způsob ledové kávy. Na tento recept jsem narazila na internetu, a zachutnal mi.
Snad bude chutnat i vám!


Budeme potřebovat:

                                                                     1 KL instantní kávy
                                                                     1 PL horké vody (já jsem dala 3 PL)
                                                                     1 ks banánu
                                                                     1/4 šálku mléka (dala jsem více)
                                                                     1 lžíce medu

Tyto suroviny jsou na jednu porci, jelikož jsem kávové smoothie dělala i pro mou rodinu (4 osoby). Na fotkách uvidíte porci pro více lidí.


Postup:

Všechno pomocí mixéru rozmixujeme a nalijeme do sklenice.




A máte hotovo!

Pokud vám můžu poradit, ještě před konzumací si dejte sklenici na 30min do lednice.





Pokud preferujete ovocné, koukněte na avokádovo-banánové smoothie, které před pár měsíci vydala Anička.



Mějte se hezky,

Vaše Michaela <3


You May Also Like

0 komentářů

Děkuji, že jste si udělali čas a okomentovali tento příspěvek. :)