Vděčnost

by - února 24, 2019

Ahojky!


Dneska bych si s vámi chtěla popovídat o něčem, co mě v nejtěšších chvílích mého života, v roce 2018, opravdu pomohlo. Budu dnes otevřená, takže ano, byl to rozchod, pro mě nečekaný
 a bolestný.

Znovu sama "chodit" a hledat si cesty, po kterých bych se mohla vydat. Našla jsme hodně typů seberozvoje, které praktikuji nebo se je snažím do svého života zařadit co nejvíce. Dnes se ale budeme bavit o vděčnosti

Jak to tak u rozchodu bývá, byla jsem hodně zdrcená, rozlomená, pořád s negativními myšlenkami.

A tehdy jsem si začala psát vděčnost. V diářku jsem si na to vymezila stránky
 a psala jsem za každý den minimálně pět věcí. V té době jsem svůj život viděla nejčerněji, jak to šlo a uvědomit si, co je v mém životě dobré, mi moc nešlo. Později jsem se ale zamýšlela víc a víc a šlo mi to lépe. Například jsem děkovala a pořád děkuji za to, jakou mám úžasnou rodinu. Někdo takové štěstí nemá a já se snažím za to být vděčná. Hlavně si tento dar musíme uvědomit a nebrat jej jako samozřejmost. Pro tento účel vděčnost slouží, aby jsme si uvědomili, jaké skvělé věci
 a lidi v životě kolem sebe máme. Člověk by měl ve svém životě pořád na sobě pracovat. Já jsem odstaršující příklad - zahleděná jen na expřítele, žádné koníčky, žádná zábava a jen škola. Teď jsem úplně jiný člověk, začala jsem na sobě víc makat. Mám najednou tolik cílů, co bych si chtěla v životě splnit. Najednou jsem v sobě našla tolik ambicí, které bych chtěla vybudovat, že se někdy ani nepoznávám. A jsem ráda, že se nepoznávám. To je právě ta cesta, ke které mi dopomohla
 i vděčnost. 



Psaní vděčnosti bych doporučila každému, uvědomíte si, co všechno skvělého kolem sebe máte
 a začnete si toho hlavně vážit. A to je to nejdůležitější. Když si to neuvědomíte, nedokážete to ani pořádně ocenit a takovéhle jednání nikdy nedopadne dobře. Nikdy...

Doufám, že vám tento článek pomohl. Měla jsem ho v plánu už delší dobu, ale dostala jsem se
 k tomu až teď. Avšak nechci, aby jste to brali tak, pokud teď prožíváte nějaké špatné období, že si začnete psát vděčnost a všechno bude vyřešené. Vděčnost je jen nástroj, jak všechny problémy řešit minimálně s úsměvem na rtech a otevřenou myslí. A těm, kteří teď prožíváte například rozchod, bych chtěla říct, že mě to moc mrzí. Ale dejte tomu čas. Já jsem zpočátku nevěřila, jak mi čas může pomoct, ale opravdu pomůže. Teď už je to rok od rozchodu a můžu říct, že po takovéhle době jsem doufám už z minulého vztahu vyléčená a snažím se být připravená na další. Držím vám všem palce a mějte na paměti, že všichni máme právo na štěstí, lásku a spokojenost. 💕

Vaše Michaela ❤️

You May Also Like

2 komentářů

  1. krásné, moc držím palce! těžké situace nám vždycky pomůžou otevřít oči, a zjistit, že to lze i jinak. držím pěsti!
    www.libenanovakova.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano to je pravda, určitě je dobré vytrvat i když špatné už odejde. Mám zkušenost, že se to má tendence vracet. Děkuji moc!

      Vymazat

Děkuji, že jste si udělali čas a okomentovali tento příspěvek. :)