Mé nejoblíbenější laky

by - března 16, 2019


Krásný den vám přeji, 


dneska jsem si pro vás připravila takový oddechový Beauty článek. 



Jak si já lakuju nehty? 

Za konečně zdravé nehty můžu poděkovat i laku z Oriflame The ONE 5-in-1 nails serum. Tohle je pro mě teď must have číslo jedna dvakrát podtržený. Neskutečně to vyživuje nehty a pomáhá jim to zase získat svou pevnost a zdravost. Jsem z něj nadšená, vřele doporučuji!

Než si nanesu barevný lak na nehty, vždy použiji Base coat a Top coat. 


A teď se již můžeme přesunout k barevným lakům.

První varianta

S-he gel-like'n ultra stay, 300
Catrice #peeloff glam, 10 Stress does not go well with my polish
Krásná šťavnatá barvička a přece nic výrazného. Když mám chuť na barvičku, sahám jen po tomto. 


Druhá varianta

Catrice ICO nails, 20 Black to the routes
Tento lak jsem dostala od sestry k narozeninám. Musím říct, že mě překvapila svou barvou, která je krásně sytá. Tento lak má na sobě napsané Lasts up to 7 days. Musím říct, že ano 7 dní vydrží. Já jsem nad tím jen žasla.


Třetí varianta

S-he perfect nudes, 080
Nádherná nude barvička. Takové já miluju.


Jak se vám líbí mé oblíbené laky? 


Děkujeme vám za každé vaše rozklidnutí článku nebo za váš komentář! 
Moc si toho vážíme a doufáme, že vás budeme bavit i nadále. 

Vaše Michaela 💜

You May Also Like

0 komentářů

Děkuji, že jste si udělali čas a okomentovali tento příspěvek. :)