Má nejpoužívanější Oriflame kosmetika

by - března 21, 2019


Krásný pátek!


dneska zase Beauty článek. Nějak mě kosmetika baví čím dál víc. 😛


Dneska si ale povíme o Oriflame kosmetice. 
My jsme tuto sadu dostaly se sestrou od maminky na Vánoce. V sadě toho bylo o trochu víc, já vám ukážu jen ty produkty, se kterými jsem nejvíce spokojená.

A vezmeme to zprava. 

Love Nature Shower gel
Oriflame má s kolekcí Love Nature hodně variant skrz příchuť a vůni. Já mám Sprchový gel s kokosovou vodou a melounem. A musím říct, že při sprchování voní opravdu skvěle!

Avokádo krém na ruce 🥑
Je můj momentálně nejoblíbenější krém na ruce. A jak krásně 'avokádově' voní! 😁Je z něj, když si jej nanesete na ruku cítit, že je hodně olejovitý. Ale to je dobře! Krásně vyživí pokožku. Ovšem já, musím nanášet po nějaké době zas, trpím na suchou kůži a krém se nechová tak, že by mi ji hydratoval na celý den.

Olejíček
Super olejíček. Já si jej nanáším, když se má pleť rozhodne být problematická. Tento přípravek má, co jsem tak pochopila, zklidnit pokožku, aby zmizelo zarudnutí. Na fórech s diskuzemi o tomto přípravku byly dvě skupiny - funguje to // nefunguje to. Já, abych byla upřímná, tak jsem někde uprostřed. Někdy mi zarudnutí opravdu zmizí, někdy ne.

Shampoo
Šampón by měl napomáhat mastným vlasům. Já své vlasy pořád léčím a uzdravuju. Tento šampón mým vlasům k výživě nepřidal, ale vlasy po umytí vypadají skvěle!

Gel cream
Krém na obličej nosím pořád s sebou v kosmetické taštičce. Je tak akorát mastný na mou pleť a hydratuje ji. 

Cleaning gel
Čistící gel má zvláštní strukturu, ale určitě to na jeho kvalitě nijak neubírá. Já si tímto gelem vždy odličuji obličej od make-upu a jsem spokojená. Tváře hezky odlíčí.Vytvoří vám tenký filter, až pěnu. 

Tak jak se vám článek líbil? 🙂

Budu moc ráda, když se zde na blogu přihlásíte k Pravidelnému odebírání blogu nebo když kliknete na můj Youtube kanál a zakliknete tlačítko odběr a zvoneček 🔔.

Vaše Michaela 💚

You May Also Like

2 komentářů

  1. Skvělý článek, i když já používám spíš přírodní kosmetiku, každopádně ta tvoje vypadá taky docela přírodně :) Nevím, jestli bych úplně využila ten krém s avokádem, ale jinak super :) Mě se docela líbí tento eshop, ale zatím jsem tam nenakupovala, protože bych chtěla znát zkušenosti ostatních. Máte někdo nějaké? Moc děkuji :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Nikol, s tímto e-shopem zkušenost nemám. :) Abych řekla pravdu, nikdy mi čistě přírodní kosmetika nevyhovovala. Ovšem snažím se, aby má kosmetika její prvky vždy měla. O:) Děkuji za pochvalu článku!

      Vymazat

Děkuji, že jste si udělali čas a okomentovali tento příspěvek. :)