Jak na jarní únavu nebo-li depresi?

by - dubna 06, 2019

Ahojky a zároveň krásnou sobotu,


já vím, že dnešní článek nezní moc pozitivně, ale myslím si, že ve skutečnosti je. 

Já jsem si jarní únavou nebo jarní depresí, každý tomu říká jinak, prošla a nyní už u mě jen doznívají. Výkyvy nálad, řešení minulosti, nemožnost si splnit své denní cíle, přestaly mě najednou bavit všechny mé zájmy a koníčky, chodila jsem spát s enegrií 0% a se stejnou i vstávala. Takto bych mohla pokračovat dál a dál. 

Uvědomovala jsem si, že je se mnou najednou něco v nepořádku, ale pořád jsme nemohla přijít na to, co to může být. Ano o této možném jarním výkyvu jsem již slyšela, ale opravdu jsem takovou jarní únavu ještě nikdy nezažila. Po nějaké době jsem ssi v hlavě STAČÍ. Tohle musí skončit, takový denní režim a hlavně mé každodenní myšlenky mě opravdu nebaví a nechci je mít. 



Začala jsem si hledat (hlavně na Youtube) videa, která by mi s tímto mohli pomoct. Vytvořila jsem si osobní vizi ne na rok, ale na více let dopředu. Začala si budovat každovečerní rutinu spojenou se zákonem přitažlivosti, kdy jsem si vždy v hlavě představila a podrobně popsala cíle, kterých chci dosáhnout. Dále jsem si intenzivněji psala Vděčnost. 

A teď přichází na řadu strava. Za tuto pomoc musím poděkovat své kamarádce, která mi ji poradila a je to opravdu hodně důležitá část být zase fit a negativního se zbavit. Já se už nějakou dobu snažím jíst zdravě a k tomu sportovat. Kdybych ale tento režim trochu neupravila nezařadila zde více nezdravého, asi bych se z jarní deprese nevyhrabala o tolik snáz. Prostě když se řekne "Čokoláda obaluje nervy.", je to svatá pravda. Takže se nebojte naložit se do vany při svíčkách a dát si celé Toffifee a skleničku vína.

Další rady: 

  • Omezte stres.
  • Vypněte budíky a nechte (třeba o víkendu) tělo ať si samo řekne kdy chce vstát a kolik potřebuje opravdu spánku.
  • Pouštějte si POZITIVNÍ a MOTIVUJÍCÍ hudbu.
  • Věnujte se více svým koníčkům, které vás opravdu baví a máte z nich radost.
  • Asi nejhlavnější část je podpora rodiny, vašich blízkých a kamarádů. Já jsem velmi vděčná za podporu, kterou mi mé okolí dávalo a hodně mě posouvalo k lepším zítřkům.
= Prostě potřebujete znovu nastolit převahu endorfinů.


Doufám, že vás jarní deprese minula. Pokud však ne, doufám, že vám tento článek přinejmenším malinko podnítil k boji s jarní únavou a k jejímu definitivnímu ukončení.

Mějte krásný víkend jen s úsměvem na tváři!

Vaše Michaela ❤️

You May Also Like

0 komentářů

Děkuji, že jste si udělali čas a okomentovali tento příspěvek. :)