Mé královny Instagramu

by - března 31, 2019

Krásné ráno,


dneska bych vám chtěla ukázat své nejoblíbenější profily na Instagramu. Sleduji všechny žánry, někoho díky feedu, oblékání, jeho osobnosti, atd. Ale to už předbíhám. U každého člověka, když kliknete na jeho jméno s @, se prokliknete na jeho IG profil. 😊


Začneme u CZ/SK scény.

Zde mám hodně ráda:

@marketafrank 

Je to profil, na kterém neoceňuji jenom nádherné fotky, ale baví mě i Markétčin Youtube, má neskutečný projev a její rady ohledně seberozvoje jsou pro mě k nezaplacení. 

@queen.plackova 

Obdivuju její sebevědomí, jak si jde za svým a hlavně jak si dokáže plnit své cíle. Je to moje velká inspirace hlavně v odvětví marketingu a toho, že nic není nemožné. 

@lucypug

Na tomto profilu si uspokojuji svou kreativní duši. Lucy je velice šikovná, kreativní a příjemně působící člověk. Její fotky jsou vždy krásně sladěné, to já osobně se musím ještě doučit. 😛 Samozřejmě sleduji i jejího přítele GogomanTV, přeji jim lásku a štěstí, jsou neskutečně nádherný pár. 



Mezi make-up profily bych určitě zařadila 

@the_wigs_and_makeup_manager

Tento profil jsem objevila nedávno, pořád mě nepřestává překvapovat svými profesionálními výtvory a nápady.


Jako další bych uvedla @jeffreestar a @milk1422 .
Jeffreeho nemusím ani představovat. Teď jsem viděla na jeho Stories, že překročil hranici 13 mil. na Youtube, takže obrovská gratulace! 😱
Na profilu Milk1422 uvidíte hlavně nádherný face chart. Pohrávám si s myšlenkou, že bych jednou něco od něj zkusila, tak uvidíme, zda se k tomu odhodlám. Nejsem žádný make-up guru,
i když bych být určitě chtěla. 

Další zahraniční profily jsou tyto

@laurajadestone

U Laury nemám specifický důvod, proč ji sleduji, ale baví mě její každodenně přidávané fotky, které vypadají jako momentky a přece vypadají skvěle! Jednu dobu jsem si chtěla podle ni obarvit 
a ostříhat vlasy. Ale díky bohu jsem od toho upustila. 😛 
Zatím... 😈

 @stylebyhassyba

U Hassyby se mi neskutečně líbí její pařížský styl, ať už se bavíme o oblékání nebo o bytových doplňcích. Perfektní profil.




Tak jak se vám líbily moje typy na IG profily?
Zalíbil se vám některý, který jste ještě neznali?

Mějte se krásně, 

Michaela 💛

You May Also Like

0 komentářů

Děkuji, že jste si udělali čas a okomentovali tento příspěvek. :)