#update blogu a Youtube

by - června 24, 2019

Krásné pondělí!

Tak a máme tu druhý slibovaný článek na téma #update.

Asi nejdůležitější informace skrz vedení blogu je ta, že blog vedu už jen já. Anička se rozhodla, že  už zde na blogu nebude přispívat a já její rozhodnutí plně respektuju. Jsem vděčná, že ji můžu podporovat ve věcech, které ona opravdu chce a v cestě, kterou se chce ubírat. ☺️


Já ale s blogem nemám ani pomyšlení skončit a už pro vás mám vymyšlených plno článků na různá témata. Chtěla bych se i více zaměřit na seberozvoj, jelikož se mu už nějakou dobu věnuju a nějaké věci už mám vyzkoušené a prověřené. Samozřejmě bych chtěla pokračovat s OOTD články, články o navštívených kavárnách, atd.

O Youtube jsem dlouho přemýšlela. V letním semestru jsem zkoušela natáčet různé typy videí. Ovšem v pomlce zkouškového jsem o tom měla možnost přemýšlet a rozhodla jsem se, že budu na Youtube natáčet jen vlogy. Ostatní typy videí nemůžu říct, že mě nebavily, ale není to pro mě to pravé ořechové. Už teď vím, že bych se do toho po nějaké době začala nutit a to opravdu nechci. Takže na Youtube už ode mne uvidíte na 99% jen vlogy.



Mám v plánu si teď s vizualizací blogu trošku více pohrát, ale opravdu nevím co všechno dokážu s mým "nadáním" pro tyto věci. 😜 Musíte mi dát čas, abych si měla možnost nastudovat všechny ty Youtube tutoriály a potom se do toho mohla vrhnout. Pokud se mi všechno povede jak mám naplánované, bude to pecka! ☺️

No a to budou asi začím všechny nejdůležitější novinky co se týká blogu a Youtube.

Doufám, že vás bude můj blog bavit i dále, protože mě jen tak neomrzí. 😁



Buďtě šťastní! 

Vaše Michaela ❤️


You May Also Like

0 komentářů

Děkuji, že jste si udělali čas a okomentovali tento příspěvek. :)