#update mého života a mé plány

by - června 22, 2019


Krásnou sobotu mé čtenářky a čtenáři,


prvně bych se chtěla omluvit za mou dlouhodobější neaktivnost. Bohužel zkouškové přišlo a já jsem se musela aktivně věnovat učení. Ale už je to za mnou a já jsem ready na mé nejbližší plány, další články a videa (a že jich bude 😛). 

Prvně ale než se na to vrhneme, chtěla bych vám moc poděkovat za vaši aktivitu na blogu za mé nepřítomnosti. Když jsem občas zkoukla statistiky blogu, byl pořád otevíraný a lidé si mé články pořád četli. Ani nevíte, jaký je to pro mě pocit. 
Moc vám děkuju! 💕



Ale teď už k podstatě článku. 

Tak první asi čím prostě musím začít je, že za 10 dní odlétám do Anglie na měsíc a půl. Budu ou-pair a budu bydlet přímo v Londýně. Opravdu moc se těším. Do Londýna se chci podívat od 15 let a konečně se mi ten můj malý sen splní! Hned jak se v srpnu vrátím, máme s Aničkou naplánovanou cestu po Evropě (ale jaké země, to bych si ještě nechala pro sebe). 😛

V lednu jsem si dala novoroční předsevzetí, že zredukuju svou váhu za rok 2019 o 10 kg. Přes letní semestr jsem cvičila a hlídala si jídlo. Když přišlo zkouškové, necvičila jsem a jen hlídala jídlo. Teď při  volnu jsem zase začala cvičit. I když moje vůle občas zahapruje, daří se mi. Chce to jen si zase zajet svůj režim. Už teď však vidím skvělé výsledky a to je nepopsatelný pocit. Ještě bych chtěla dodat, aby jste si nemysleli, že teď držím nějakou dietu a jak dosáhnu svého cíle vrátím se do svého starého způsobu život. Tak to není, snažím se celkově svůj změnit svou životosprávu na zdravou a takto už to mít napořád. Nijak se neomezuju, jím všechno, ale více nad jídlem přemýšlím.

Jinak pracuju na kompletním překopáním svého myšlení a svých myšlenek, pocitů, atd. Za poslední dobu se mi převrátily moje hodnoty, životní i krátkodobější cíle, atd. o 360 stupňů. Snažím se být každým dnem lepší. Už nečtu žádné jiné než seberozvojové knížky, sleduju motivační kouče, atd. Abych řekla pravdu, nikdy jsem na tohle nevěřila, ale opravdu to funguje a já každému tento postup vřele doporučuji. Už  teď na sobě cítím změnu a nemůžu se dočkat až budu mít vše plně zautomatizované! To se potom budou dít věci. 😀 Ale důležité je, že se už teď cítím jako nový člověk... Lepší člověk pro sebe a snad i pro své okolí a za to jsem neskutečně vděčná!


V pondělí vám vyjde další článek, kde se rozepíši o novinkách na blogu a Youtube, kam chci, aby tyto platformy směřovaly, atd. 

Doufám, že se těšíte!

Vaše Michaela ❤️


You May Also Like

0 komentářů

Děkuji, že jste si udělali čas a okomentovali tento příspěvek. :)