Hello England!

by - července 04, 2019

Krásné ráno přeji,


dávala jsem vám i post na Instagram blogu, ale ještě jednou vás oficiálně zdravím z Anglie

Přiletěla jsem už v úterý. Než jsem se tady rozkoukala je čtvrtek a já jsem si uvědomila, že jsem vám ještě nenapsala článek. Tak to teď napravuji. 

Asi bych začala tím nejpodstatnějším.

V Anglii jsem jako au-pair, ale to už jsem vám možná říkala. Budu zde hlídat dvě děti, 8 letou Yasmínku a 9 letého Tommyho. 
Bydlím na okraji Londýna a je to tu náádherný! 

(Můj výhled z okna.)


Ale když se ještě vrátím k mému dvouhodinovému letu. 
Byl to můj první let, takže si asi dokážete představit jak jsem byla nervózní. Ale zvládla jsem to a nakonec jsem v letadle i usnula. 😀 Ale ty výhledy byly nádherné! Nejvíce se mi líbil pohled na Prahu a Lamanšský průliv. 




A to bude tak na úvod všechno. 

Říkala jsem si, že bych teď články z Anglie pojmula jako takový povídací deníček. Co na to říkáte?

Michaela ❤️





You May Also Like

0 komentářů

Děkuji, že jste si udělali čas a okomentovali tento příspěvek. :)