Můj výlet do Londýna!

by - července 09, 2019


Ahojte,


tak už jsem v Anglii přesně týden. Hrozně to utíká, ani se nenaděju a pojedu zase zpátky. Přiznám se vám, kdybych si sem mohla dovést svou rodinu a kamarády, v Česku mě už nikdo neuvidí 😄. (To neznamená, že Česko nemám ráda. To mám, ale Anglie mě tak zvláštně učarovala.)



Domluvila jsem se se svou rodinou, že mi dají na pondělí volno a budu moct vyrazit do svého již dlouho vysnívaného města LONDÝN! Můj sen již od 15 let je realitou.

Bydlím v londýnské čtvrti, která je ale od centra Londýna vzdálená cestou autobusem hodinu a půl. Oblekla jsem si své oblíbené modré šaty a na nohy šlapky. Jen já s navigací v ruce jsem vyrazila po londýnských památkách. Z Londýna jsem byla učarovaná, i z Londýňanů. Ne jen u přepážek, ale i na ulici se na vás usmívají, když vás míjí, a to mě nabíjelo neskutečnou energií.


Má první zastávka byla v ikonickém Tower Bridge. Mimochodem ta skla, na kterých stojím na fotce, byla hodně nepříjemná. Jak ve filmu říká Shrek Oslíkovi: "Nedívej se dolů.", když si šli pro Fionu. Tak přesně tohle jsem si říkala já, když jsem se po těch sklech snažila projít. 😀


 Jelikož jsem v Londýně jen chodila, viděla jsem opravdu nádherné uličky, kavárničky, zákoutí, tohle já miluju na cestování, procházet právě tyto neturistická místa. Vždycky najdete někdy i větší poklady než v centru.

A jen tak mimochodem, po 10 hodinách v Londýne jsem nachodila 25km. 😄


Z katedrály sv. Pavla jsem na chvíli oněmněla a jen tak stála a dívala se na tu krásu. Pro mě topka mezi londýnskými památkami.


Dále jsem navštívila...

Britské muzeum


Trafalgarské náměstí


Buckinghamský palác

(Tento blažený výraz s úsměvem jsem si uržela od rána až do večera. Byla jsem opravdu šťastná, že jsem se sem konečně podívala.)


Wesminsterské opatství


No a jako poslední samozřejmě Parlament a Big Ben, ale bohužel ty se zrovna opravovaly.

Navštívila jsem i další velmi zajímavé památky, ale to bychom tu byli do zítra.



Tohle byl ve zkratce můj výlet v Londýně.
Ještě teď si jej přehrávám v hlavě, bylo to opravdu nádherné. Jsem ráda, že mi i počasí vyšlo.



Byli jste už v také v Londýně, nebo se teprve chystáte?

Vaše Michaela ❤️

You May Also Like

0 komentářů

Děkuji, že jste si udělali čas a okomentovali tento příspěvek. :)