Amsterdam: všechno okolo

by - září 09, 2019

Ahojky!


Konečně jsem se dostala k tomu, vám povědět o našem týdnu v Amsterdamu. Kdo mě sleduje na Instagramu, tak už určitě víte, jak moc se nám tam líbilo. 



Cestu do Amsterdamu a zpět jsme absolvovaly Flixbusem a ubytování jsme si sehnaly přes booking.com. Náš dům se nacházel v okrajové části města. Měly jsme jeden pokoj s malou kuchyňkou, velkou sprchou a nádhernou terasu s výhledem. Klimatizaci, televizi a další jsme měly k dispozici také, ale kdo by se v Amsterdamu chtěl dívat na televizi 😄😉. 



My jsme na Amsterdam měly vyčleněný dva dny a můžu vám říct, že to úplně stačí. Viděly jsme hlavní památky jako byly Nieuwe kerk, Dam square, Rijkmuzeum, Dům Anny Frankové a hlavně množství nádherných kanálů. Pro mě byly asi nejkrásnější ty staré typické nizozemské domečky a kanály kolem nich. 






Samozřejmě hodně lidí si Amsterdam nejvíce spojuje s Coffee shopy a hulení trávy. Musím potvrdit, že to tam opravdu bylo na každém rohu a z otevřených dveří to bylo cítit až na ulici. 

Co mě ale nejvíce překvapilo na Amsterdamu byla mentalita místních lidí. Když jsme nevěděly kam jít, nebo jak se co kupuje, vždycky nám ochotně poradily a ještě jsme si v přátelském duchu popovídali. To byla opravdu změna oproti naší české mentalitě. 😄 Hrozně se mi to líbilo a i takovéhle "aha momenty" na cestování miluju. Nemusíme být takový pořád. Jde to v jiných zemích, proč by to nešlo i u nás? Já jsem už se změnou sebe samé začala. :)

Další co jsem nemohla vynechat bylo jídlo CHURROS. Bylo super jej vyzkoušet, ale podruhé bych si to dávat nemusela 😁.



Těšíte se na další dva články z Nizozemska?

Michaela ❤️

You May Also Like

0 komentářů

Děkuji, že jste si udělali čas a okomentovali tento příspěvek. :)