Tipy na knihy SRPEN: seberozvojové knihy

by - srpna 31, 2019


Ahojte!

Rozhodla jsem se každý poslední článek v měsíci věnovat tématu knížek. Mám představu, že bych vám psala o knihách co jsem v tom měsíci četla, o nových bestsellerech, knížky co se chystají, atd. 

Pokud by vás tento formát nějak zajímal víc a chtěli by jste ho ještě rozšířit o své návrhy. Budu moc ráda, když mi je napíšete dolů do komentářů.


První jsem přetela knihu Můžeš vše, co chceš. Tu jsem si vezla do Anglie a četla ji tam. Tato kniha je suprová na namotivování. Autorka zde popisuje svou cestu, svá rozhodnutí i životní cesty. Já osobně si myslím, že tuto knihu by si měli lidé přečíst. Je velmi čtivě psaná. Já jsem si z ní vzala hodně. Hlavní poselství knihy je vlastně napsáno v názvu knihy. Opravdu můžete všechno, když chcete. Nenechte se životem jen vláčet, vemte ho do rukou vy a nechte všechno kolem  pracovat pro vás! Já mám v plánu si od autorky koupit další její knížky.


U druhé Knihy radosti se vám musím přiznat, že ji ještě nemám úplně dočtenou. Ale myslím si, že už teď vám na ni můžu dát jasnou recenzi "Ta kniha je skvělá"! Já jsem si knihu pořídila na doporučení mé oblíbené youtuberky Markéty Frank. Koupila jsem si ji za účelem seberozvojového, ne jak si někteří můžou myslet, kvůli osobám na obálce. Tím nechci říct, že by mě tyto osobnosti nezajímaly, naopak. Kniha je psaná ve formě rozhovorů. V průběhu čtení zažívám tolik "aha momentů", z čehož jsem sama velmi překvapená. Jsou to ty situace, kdy dalajláma nebo arcibiskup mluví o nějakém tématu a vám najednou dojde ta obrovská pravda v jejich větách nebo názoru. Kniha radosti mi mění asi nejvíce pohled na věc. A trochu i názory, které jsem kdysy považovala za správné. 


Přečetla jsem knížek víc, ale další už byly knihy povinné do školy. Ty vám tady ale představovat asi nebudu. 


Myslím si, že konečně začínám přicházet na žánr, který mě opravdu baví číst.
Jaký je ten váš?


Michaela ❤️

You May Also Like

0 komentářů

Děkuji, že jste si udělali čas a okomentovali tento příspěvek. :)