Recenze knihy: Suchá - Vesmír ve sprše

by - dubna 26, 2022

Ahoj,


dneska bych Vám chtěla ukázat svou první přečtenou knihu plnou povídek. 


Něco o autorovi:

Sociální pedagožka, vychovatelka v dětském diagnostickém ústavu, obchodní zástupkyně, psychoterapeutka, headhunterka.

Má recenze:

3/5

Knížka se mi líbila, vybrala jsme si ji pro její trochu feministický nádech a zklamaná jsem nebyla. Po povídkách jsem sáhla poprvé, jsou psané čtivě, ale jako milovníkovi románů o 700 stránkách jsem se u každého minipříběhu nemohla zbavit pocitu, že toho chci vědět mnohem víc (to ale není chyba knížky, ale moje). Určitě bych knížku doporučila dál jako lepší průměr, se kterým budete spokojení. PS: Jak autorka slibuje tak ano, našla jsem se hned v první povídce.

Anotace: 

Jak často se sama sebe žena ptá: Kdy už konečně začnu žít svůj život?
Až opustím rodnou hroudu a potkám svého prince?
Až pošlu svého ženatého milence k vodě?
Až přivedu na svět dítě?
Až manželství s kdysi tolik milovaným mužem skončí v troskách, protože jsme po dětech a nespočtu manželských krizích oba k smrti unavení?

Až při sexu začnu křičet a vzývat všechny svaté?
Až potkám svoji platonickou lásku a konečně s ní vlezu do postele?
Až dám výpověď v práci, která mě už deset let nebaví, a zjistím, co vlastně chci v životě dělat ze všeho nejvíc?

Kniha Vesmír ve sprše přináší poutavé čtení o hořkosladkých podobách života ženy v dnešním světě, který od každé z nás něco chce, ale když něco chceme my, musíme se s ním o to porvat.



Čtete povídky? Napište mi do komentářů. 

Michaela 
 

You May Also Like

0 komentářů

Děkuji, že jste si udělali čas a okomentovali tento příspěvek. :)