Amorino

by - července 09, 2017

Ahojte! : )


O tento zážitek se s vámi musím podělit! Na Instagramu jsem už dlouho sledovala a lajkovala fotky lidí, co v ruce drželi nádhernou zmrzlinu ve tvaru růže. A teď tu fotku mám takéé! : ) Když jsem přítele vytáhla ven na procházku, hned jsem věděla náš cíl - Amorino zmrzlina.


Tato cukrárnička byla nádherná, se suprovým stylem, ale hlavně se mi líbili ti baculatí andělíčci všude kolem. Andělíček se zmrzlinou je i součástí jejich loga. Tato cukrárna stojí na Malostranském náměstí, hned naproti jsou tramvajové zastávky, takže je super dostupná. My jsme ji trochu hledali, protože nás mapy zavedly úplně jinam, tak jsme chvíli bloudili, o to byla zmrzlinka sladší : ). 





Jak vidíte i z fotek, bylo tam narváno, obsluha na nás mluvila jen anglicky. Zmrzlina byla vynikající! Můžete si vybrat z různých velikostí zmrzliny, zda ji chcete do kornoutku nebo misečky. Podle toho se i orientuje cena zmrzliny. Do zmrzliny ve tvaru růže si můžete vybrat prý kolik chcete druhů zmrzliny :p. Já jsem si vybrala z toho množství Japonské citrusy, Mango, Limetka s bazalkou a Banán.



Co mám na sobě? 

Šaty - H&M
Doplňky - Pandora, bižutérie
Boty - Deichmann

A co vy? Máte v plánu se do této cukrárny podívat nebo jste o ni alespoň slyšeli? : )

Mějte se krásně! 

Vaše Michaela ♥


You May Also Like

0 komentářů

Děkuji, že jste si udělali čas a okomentovali tento příspěvek. :)